Biznesowa telewizja w końcu zauważyła wartość z ogrodu

TV Biznes zaprasza na nowy magazyn, poświęcony jednej z najszybciej obecnie rozwijających się branż gospodarki - ogrodnictwu. Będzie w piątek, a nie w niedziele rano (kiedy mało kto ogląda, co zdarzało się polskim telewizjom dotychczas). I będzie o tym, że warto połączyć hobby z inwestycjami. Gratulujemy dobrej koncepcji!
Ogrodnictwo amatorskie i profesjonalne Ogrodnictwo amatorskie i profesjonalne
Ogrodnictwo to nie tylko hobby emerytów Ogrodnictwo to nie tylko hobby emerytów
Przydomowe ogrodnictwo wplywa na wartość posesji Przydomowe ogrodnictwo wplywa na wartość posesji

Ogrodnictwo to nie tylko nasze nowe, narodowe hobby, ale i inwestycja. Zadbany ogród to wizytówka naszego domu lub firmy i sposób na podniesienie ich wartości. Szacuje się, że każda złotówka zainwestowana w ogródek daje ponad 2 zł zwrotu w wartości domu.

I właśnie dlatego Polacy wydają na ogrodnictwo nie tylko więcej, ale także bardziej świadomie. Rynek rośnie ekspresowo. Dziś to już niemal 5 000 centrów ogrodniczych, ale jak zapewniają eksperci, to i tak tylko początek ekspansji. W tym roku na urządzanie ogrodów mamy wydać ponad 9 mld zł. W końcu będzie jak na Zachodzie?

Brakuje praktycznych porad na rynku

Skoro wiemy już, że warto, to od czego zacząć planowanie ogrodu? Jakie kupić narzędzia? Jaki system nawadniania lub odprowadzania wody deszczowej wybrać?

Odpowiedzi na te i inne pytania widzowie znajdą w magazynie "Ogród". A tym, którzy z ogrodowym boomem chcą związać swoją działalność gospodarczą stacja podpowie również od czego zależy sukces na tym rynku, wskaże firmy, które stały się jego liderami i pokaże, jak zdobywać potencjalnych klientów.

Co i kiedy?

Odcinek premierowy w każdy piątek o godz. 19.30 na antenie TV Biznes. Powtórki: soboty o godz. 9.00, 15.00 i 19.15; niedziele o godz. 11.30 i 21.00, poniedziałki o godz. 11.45 i 14.45 oraz wtorki o godz. 11.30 i 22.25.

Informacje żródłowe: TV Biznes

Polecamy! Redakcja Mój Ogrodnik
Sekcja Ogród
Być może kiedyś dojdziemy do takiego poziomu jak Wielka Brytania, gdzie są już nie tylko programy o ogrodach, ale i o ekologicznym ogrodnictwie, i to w prime time!