Jest wiele produktów ekologicznych, o których istnieniu konsumenci dowiadują się tylko i wyłącznie poprzez swoich znajomych - pocztą pantoflową. Firma, która chciałby postawić na tę formę marketingu szeptanego powinna jednak zainwestować w tematyczny portal, albo zaistnieć w inny już popularny - pisać na forach, rozmawiać ze swoimi klientami, doradzać im w ich problemach. Indywidualna osoba potrzebuje bowiem ... NARZĘDZI.
Takim sposobem powoli trafiamy do osób, które mogą stać się potencjalnymi klientami produktów ekologicznych. Tylko pod warunkiem, że rzeczywiście pomożemy im z kwestią, o którą pytają. relacja taka będzie się opierać na czymś, o co od lat walczą marketingowcy - zaufaniu.
Drugi film Ogrodnika z serii Eko-marketing - oglądaj na YouTube
Ogrodnictwo ekologiczne i ekologiczna konsumpcja
Mój Ogrodnik to portal dla wszystkich, którzy szukają innowacyjnych rozwiązań w swojej przestrzeni życiowej. Ważnym elementem tych poszukiwań jest myślenie w kategoriach ekologicznych. Mój-Ogrodnik.pl to serwis dla tych, którzy chcą zainwestować w swój rozwój w zgodzie z naturą: zarówno doświadczonych praktyków ogrodnictwa czy rolnictwa, którzy wdrażają eko-inspiracje, jak też hobbystów i dopiero początkujących ogrodników miejskich, których aspiracją jest lepsze życie.Portal promuje dobre praktyki, a szczególnie te nowoczesne w eko-marketingu i odpowiedzialnej konsumpcji. Znajdują się tutaj opinie i testy na temat produktów bio, komentarze ze świata ekologii i wywiady z osobami, które reprezentują inspirujący świat eko i csr.