Zapraszamy do obejrzenia pierwszego filmiku relacjonującego wstęp do eko-marketingu podczas warszawskiej konferencji Eco-marketing. Green is the new Black. Redakcja Ogrodnika, będąc patronem medialnym ale i prelegentem podczas konferencji, widzi ten temat następująco:
1. Wielkie akcje marketingowe korporacji, które promują swoje produkty poprzez skojarzenia z ekologią, rzadko w rzeczywistości pomagają przyrodzie;
2. Do ludzi indywidualnych z tematem ekologicznym trzeba podchodzić z rozsądkiem z jednej strony, z podstępem z drugiej. Ponieważ o odpowiedzialnej konsumpcji najczęściej dowiadują się z internetu, warto prowadzić takie działania promocyjne - jednak ludzie nie przyjdą do nas z powodu ekologii. Trzeba wymyślić im inny praktyczny temat!
3. Tylko indywidualne i zakupowe decyzje codzienne milionów ludzi mogą rzeczywiście pomóc środowisku.
*********
FILM do obejrzenia tutaj: Eko-marketing, czyli dlaczego korzystamy z ekologii komercyjnej?
*********
Ogrodnictwo ekologiczne i ekologiczna konsumpcja
Mój Ogrodnik to portal dla wszystkich, którzy szukają innowacyjnych rozwiązań w swojej przestrzeni życiowej. Ważnym elementem tych poszukiwań jest myślenie w kategoriach ekologicznych. Mój-Ogrodnik.pl to serwis dla tych, którzy chcą zainwestować w swój rozwój w zgodzie z naturą: zarówno doświadczonych praktyków ogrodnictwa czy rolnictwa, którzy wdrażają eko-inspiracje, jak też hobbystów i dopiero początkujących ogrodników miejskich, których aspiracją jest lepsze życie.Portal promuje dobre praktyki, a szczególnie te nowoczesne w eko-marketingu i odpowiedzialnej konsumpcji. Znajdują się tutaj opinie i testy na temat produktów bio, komentarze ze świata ekologii i wywiady z osobami, które reprezentują inspirujący świat eko i csr.