Po pierwsze, jest to wpisane w aktywności i filozofię tej firmy, po drugie - to jedno z ważniejszych wyzwań współczesnego biznesu, zarówno w kwestiach zarządzania, projektowania czy marketingu i sprzedaży. Ekologia - biznesowo. Ekologia - konsumpcyjnie. Ekologia połączona z ważnymi aspektami społecznych aspektów gospodarki. W końcu eko-marketing i współczesne wyzwania biznesu w kontekście wpływu na środowisko naturalne.
Jako przedstawiciele i przedstawicielki portalu Mój Ogrodnik, który od kilku lat promuje prokonsumencką aktywną i odpowiedzialną postawę ekologiczną, szkolimy także biznes, wierząc w to, że pracownicy korporacji wszystkich branż powinni mieć świadomość tego, jak oni sami mogą się odnaleźć w gąszczu eko-informacji i wydarzeń. Nie tylko jako przedstawiciele firm, sprzedawcy, marketingowcy czy projektanci, ale także jako indywidualne osoby - konsumenci.
Szkoliliśmy już branżę budowlaną (CEMEX Polska), reklamową (Eco-marketing), bankową (RBS Polska), przyszedł czas na pełną wyzwań środowiskowych i społecznych - branżę elektroniki użytkowej. Jeśli także jesteście zainteresowani wprowadzeniem waszych pracowników w ideę myślenia o ekologii w innym jak tylko protestacyjnym czy niszowo-politycznym kontekście, piszcie na adres redakcji: kontakt. Nasze szkolenia pozwalają zrozumieć, dlaczego ekologia pomaga osiągać lepsze przychody firmom, rozwijać się, integrować pracowników i tworzyć lepsze produkty.
Więcej informacji o firmie SHARP Electronics i jej podejściu do odpowiedzialności biznesu tutaj.